Hundarna.

Jag sitter helt ensam, med endast mina tjejor hemma. Mr.Fredrik är i Dalsland hos William och Akilles är hos Ellinor. Fast nu är dom hos Kim. Han har haft det jättebra, dom har promenerat i skogen, åkt buss och träffat Becca.
Tydligen så "knockande" han en tjej hos Kim, vilket E. fann ganska roligt :p och den tjejen hade lite svårt att få bort honom, när han stod och pussade på henne, eftersom han är så stark och tung. Kan absolut inte tänka mej senariot... Annars så verkar han ganska tillfreds, så hans matte är lugn.

Jag och Nova har varit hos mamma, och haft världens mysigaste eftermiddag. Vi började med att ta Ludvik och Nova på en promenad (där jag NOGA och HÖGT berättade för henne, i närheten av en idiot till granne, att jag minsann hade en kamphund här i kopplet, att det var minsann så här dom såg ut!! Han har sagt i rätten att min mamma har kamphundar...) och gick bort till en liten vik där hundarna kan bada, Nova som mest sett Akilles's syn på vatten blev överraskad av Ludvik's glädje, men efterapade ganska fort. Till en början stod hon och plaskade med framtassarna och försökte bita i vattnet som stänkte. Därefter så sprang hon runt och försökte bita i de verse pinnar, men när vågorna kom in så attackerade hon skummet på vågorna :)

Väl hemma hos mamma igen fikade vi, och gjorde även ett "bullsök" i hennes spec. gjorda lådor. 'Uppletningsövning'. Min Nova klarade det utmärkt! Hon tycker att det är så kul. Hennes matte med. Särskilt när hon ser resultatet nu... 'utslagen hund i soffan'.

Ack, nu har jag gjort det igen. Skrivit om dom här galet tråkiga HUNDARNA!!! Hum, då ska jag skriva om allt annat som hänt mej.
Okej.






























Jag njöt av att vara själv hemma igår, men det var himla tomt att gå och lägga sej ensam.
 
:p


Kommentarer
Postat av: Lottie

HAHA! Så mycket om dig, minsann. Intressant :D.

2008-05-26 @ 03:16:03
URL: http://snatscho.blogg.se
Postat av: Hellyh

Vilken granne? =D Skriv vad tusan du vill, vill ingen läsa så läs inte, men jag vill ! ;P

2008-05-26 @ 09:13:04
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0