Nytt.

För några dagar sedan ringde det ett nr till mej, och när jag kollade upp det så gick det till Ica Maxi, Botkyrka. Jag brydde mej inte så mycket om det, utan glömde lätt bort det.
Idag ringde dom upp mej igen, och frågade efter mamma. Då visar det sej att hon vunnit en ny tvättmaskin! Jättekul tycker jag. Vi brukar ofta tänka "ja, men vi vinner ändå aldrig". Men hon tävlade i alla fall, och se på fan! Så jag ringde upp och berättade den glädjande nyheten för min mor. Hon blev glad.
Straxt efter det så åkte jag och min sambo till media markt och köpte en ny dator+skärm till honom, den är fett fluschig :) Hans gamla var lätt ledsen, och behövde verkligen bytas ut och nu är det gjort. Om jag får bestämma så ska även databordet bytas ut mot ett hörnskåp också, men vi får se hur lång tid det tar för mej att övertyga mr Mr.
Väl på Media Markt så stod jag och tittade på film-boxar, för jag har fått en dille på att vilja ha sånt. Så hittade jag Desperate Housewifes, säsong 1 och 2. Jag kände att jag inte hade råd med bägge, så jag valde 1:an, då köpte Fredrik 2:an till mej <3 Nytt, nytt, nytt.

Kommentarer
Postat av: Ems

Alltid kul att vinna nåt! =)

2008-05-31 @ 19:14:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: ems

svar: hehe ja den satt inte helt fel. Vädret har ju varit helt underbart idag! =)

2008-05-31 @ 19:35:52
URL: http://emeliesplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0