Tumör.

För en tid sedan så följde jag med min mamma till stan, då hon skulle göra en sk. mr-undersökning, magnetröngten, närmare bestämt den 15maj.
Sedan dess har vi gått och väntat, och väntat och idag fick hon svar. Hon har en tumör, sk abnom, som ligger och trycker vid hypofysen, tumören i sej är godartad, men konsekvenserna blir att hon får en hel hög med sjukdoms-symtom, bla att hon är deprimerad. Hon har varit sjukskriven i så många år, och bett om hjälp, och ingen läkare har ens funderat på att kolla upp det förens nu.
Jag är så arg. Dessutom är jag orolig. Det är jävla skit. Helvetes jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Förstår att du är arg & orolig ! Massa kramar.

2008-05-27 @ 11:44:11
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0