Update torsdag.

Idag, eller alldeles nyss när jag var ute med hundarna, så gick jag förbi skolan, och jag tror att dom har särklasser här, eller iaf. något för autistiska barn, så gick kanske 5-7st förbi oss, vad gör då mina hundar?? Jo, idioterna börjar skälla! Fan vad jag skämdes! Nog för att jag vet att Akilles brukar reagera på annorlunda personer, men endå!! Skit hundar! Däremot så gick en hund förbi oss, väldigt nära, en stor hane, och mina rara hundar sa inte ett ljud, eller jo, Akilles pep lite, men ingenting annat, då blev matte stolt.

Idag ska jag åka till Ellinor, och ÄNTLIGEN fixa hennes tvättstugenyckel, jag har glömt det, och dragit på det såå länge, så nu ska det äntligen bli av. Jag tänkte åka utan doggis, men jag vet inte. Fast det vore skönt att vara helt själv.
Dessutom så planerar jag (och även mamma) för hennes 50-års fest. Johan var på kryssning i helgen, så han fixade lite öl och så, och jag har bokat en sak på själva festdagen, tyvärr kan jag ju inte säga vad, ut i fall att hon läser här, jag tror inte det men man vet aldrig.
Så här rings det för fullt, hit och dit för att bjuda in folk och fixa och greja. Hoppas det blir bra, att det inte, som alltid annars, krånglar. Skulle behöva ha någon där på dagen, som hjälper till och fixar iordning, när jag och hon är iväg och fixar hennes present, men jag vette fan vem. Hon skulle verkligen behöva en riktigt, riktigt bra dag.


Kommentarer
Postat av: Hellyh

Vad roligt med fest. Hon blir säkert jätte glad över presenten, vad det nu är. Kram till dej.

2008-05-29 @ 22:44:10
Postat av: Hellyh

Svar på kommentar; Den där grannen har ju alltid varit såå rolig. *Muttrar* Vissa är bara så idiotiska.

2008-05-29 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0