Välkommen tillbaka!

Det har inte blivit av att skriva, har inte orkat och inte heller velat.
Vill allra helst bara låsa in mej, lägga mej i sängen och sova för evigt. Men har försökt hålla kontakten med omgivningen så mycket jag orkat med, med svajande resultat.

Idag jobbar min kära Fredrik, så jag är ensam hemma, och så tror jag att det kommer bli en hel del framöver, men jag har sagt att det är okej. Det är lika bra, så kanske vi kommer ur den här svackan.
Jag skulle ha följt med mamma och träffa Märit idag, men min älskade, underbara, supersöta kisse-miss har tuggat sönder min laddare till telefonen, så den var DÖD imorse, vilket gjorde att det var väldigt svårt att ringa till mej. Så jag missade det, vilket stör mej ganska mycket.
Men nu har jag tejpat ihop sladden, så nu sitter telen på laddning. Har även fixat så att min dator ÄNTLIGEN funkar mot internet, vilket den inte gjort på månader, sedan i början av mars, men nu jävlar :)

så kan det vara, serni!

Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen skrev du nåt nytt=)
Pga laddaren som du inte svarade i fonen?
pussar

2008-05-19 @ 08:48:29
URL: http://sweetmc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0