Enköping.

Igår åkte jag upp till Enköping. Tänkte att det skulle underlätta lite för Alice om hon känner igen mej när jag hämtar hem henne. Oj, hon har blivit sååå stor.
Im a Big Bad Girl two

Detta är Majas systerdotter. :)

Himla och Catla likes peak
Himla och Catla goes Peak :p
De låg och mös på min jacka. Tänk att de har exakt samma föräldrar och födda samma dag, det syns inte ellerhur? :)


För ca ett år sedan hittade jag mitt favoritthe, och varje gång jag varit i Enköping så har jag druckit det, och nästan varje gång så har jag frågat vart man kan köpa det...
Igår sa Mari att jag kunde få deras påse, gissa om jag blev nöjd? :)


Nu ska jag hoppa in i duschen, japp HOPPA in. Tjingtjing.

Kommentarer
Postat av: Therése

Call me, please.

2008-12-16 @ 09:47:28
URL: http://preciousbaby.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Vilket mumsigt thé!

2008-12-17 @ 10:55:53
URL: http://hellyh.wordpress.com
Postat av: Mamma

När får vi andra smaka på det gudomliga teet, då? Bjudna kanske på en smaskig middag med te som avslutning? Kom med förslag!? :o)

Behövs inga inbjudningskort, bara en telefonsignal!

Mamma

2008-12-17 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0