Familjen Tuff.

Ja, hon sitter i sin lägenhet. I Salem då. Halva möblemanget är hennes, den andra är hennes sambo's. Ja, den sambon som jag haft sedan i januari månad.
Jag orkar ärligt talat inte vara hemma, just nu känns det lite väl mycket, det känns jobbigt. Behöver lite break, så jag är hos Ellinor. Lika bra att vänja sej, jag menar bor vi tillsammans här nu, så blir 3:an som ett helt hav för oss :p

Ellinor är å hämtar Mackan, och ska handla lite på vägen hem, så ska vi tillaga en fläskfilé. Som en riktig familj, som inte har pappa! ^^,
Haha, en teleförsäljare (T) ringde hit och frågade efter mej så sa Ellinor(E) att jag inte var hemma.
T: "Har du pappa hemma då?"
E: "Nja... vi har ingen sån i den här i familjen..."
T: "Nehe. Men hur gammal är du då?"
E: "23."
T: "Äh.... jahaa..." Fniss fniss hördes då i andra änden på luren...
Så hon var ganska övertygad om att vi var ett par, :p

Kommentarer
Postat av: Therése

Välkommen till klubben, kompis. :P

2008-11-10 @ 09:36:46
URL: http://preciousbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0