FI.....lurer!

Jag är så galet arg och besviken på vården. På vården och försäkringskassan, och på regeringen. VAD för hjälp får jag när jag behöver?
VAD för hjälp har jag fått under hela den här långa perioden? Så extremt minimal, sen kastar de ut mej, med kommentaren "jo, det är ju lite olyckligt att det blir på det här sättet, eftersom du bytt handläggare mitt i allt det här." JA MEN VAD BRA DÅÅÅÅ!

Dessutom så är det ju såå konstigt att det hela tiden kommer alarmerande rapporter om att allt fler unga mår dåligt, kan det vara så att man ändå inte får den hjälp man behöver när man väl kommer till en vårdgivare!?


Japp, japp. From med imorgon så börjar jag SUGA KUUUUK igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0