Jimmy fucking IDIOT Arvidsson.

I fredags var det fest hemma hos Emelie&Kim. Från början så ville jag inte gå, då det hade inträffat lite incidenter, så Fredrik, Toffe och Richard åkte iväg själva. Kvällen fortskred och jag gjorde en Lottie, och blev full alldeles ensam, sen kom Toffe och hämtade mej och så åkte vi till festen.
När jag kom innanför dörren så säger en kille till mej, som jag  inte har en aning om vem det är, "ge mej!" (han syftade på ölen jag hade i en påse) "Ursäkta?" sa jag.
"Ge mej!"
"Du kan ju åtminstone presentera dej först!"
Sen så klev jag in, det var en riktigt trevlig stämning, även Athena var där, hon blev så glad när hon såg mej. Kvällen flöt på, och det mesta var fin-fint. SÅ!!! Kom den som ingen ville, eller åtminstone väldigt få, Jimmy Arvidsson. Med sej släpar dom in två stora buntar med reklam. Man kände på hela stämningen att den försvann. Om han kände det? Nej, det tror jag inte, han är väl så van vid det.
Efter en del småsaker, så sa vi att dom skulle gå där ifrån, Emelie sa att de skulle ta med sej reklamen och slänga den, då frågar J.A vart de ska slänga henne då, i plast eller? Jag såg på Emelie att hon blev väldigt klämd, och svarar honom "Ja, och vi slänger dej i skräp!"
Fredrik kommer och undrar vem faan som har hällt vin över E&K's rena tvätt och frågar om det är JA
"ÖÖÖH, ser jag ut som en vindrickare eller? Fråga Matte!!!"
"Ser HAN ut som det eller?" kläcker jag ur mej, och puttar ut honom genom dörren. "Du är inte välkommen här!"
"Vem bestämmer det?!"
"Just nu jag, för jag ingår iaf i familjen."
Efter ytterligare påtryckningar från diverse så går dom. Då har han hört tex. Sissi säga "Jag hatar JA, han är världens största IDIOT. Han är så äcklig, fyfaan." och ännu mer saker. Om man hör sånt borde man inte fundera "HUM, jag verkar inte vara så populär här, kanske ska jag kila?" men nej inte den. Usch och fy och bläääää!

Jag har hört mkt om den idioten, men aldrig träffat honom själv förut, så därför hade jag ingen personlig åtsikt, hum, det har jag nu! Och jag skapade den ganska fort, pga HANS beteende. Fyfanken för en sån dum tönt.
Okej, jag har inga problem att umgås med idioter, sådana som gör "felaktiga" val i lagens ögon, sådana som håller på med skit, så länge jag inte blir indragen, så rör det mej inte, men dom kan väl för i helvete vara TREVLIGA!? Men nej, det vet inte den idioten hur man ens stavar till. Vaddå säga HEJ när man kommer? Nej, han krossade nästan min fot under en reklambunt. U-S-C-H!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0