Titta hon kan säga Faster!

Igår skulle jag på ännu en fest, men jag fixade det inte, det gick inte. På kvällen åkte vi ner till F's föräldrar istället där Ellinor, Sissi, Mattias, Richard, William och Wilma var. När vi kom låg Ellinor och sov, då hon är rejält sjuk.
Min kamera har varit borta ett tag, men jag fann den igår, och William och Wilma fick se på bilder "vem är det?" "Det är Maja!" osv.
Så kom det upp en bild på mej, så frågade jag Wilma "vem är det?" så hör jag henne säga något, jag tror inte mina öron så jag frågar igen... "Paster!" kommer som svar då! Min lilla ängel sa FASTER! :D Jag blev sååå glad. Sen när William hörde att jag frågade om så sa han att det var jag, 'mitt namn då' och då upprepade hon mitt namn.

Men hon kan iaf säga faster, och det värmde så galet mycket i faster's hjärta att jag nästan kunde ha slagit en glädjetår.
Tänk att något så litet kan betyda så mycket...!




Faster, som i att Fredrik är farbror och jag hans sambo, "ingift" faster.

Här skulle jag för övrigt ha en bild på henne, men då jag har min nya dator, och alla mina bilder på henne ligger kvar på den, så blidde det ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0