Trevliga jobb.

Det är ju jäkligt tur att jag iaf. har bra arbetskompisar! Musse (en chef) ringde till Nettan (min arbetsledare) som blev JÄTTEglad och sa att jag var såå välkommen, och nu precis ringde Maria O och lät jätteglad och trevlig och hälsade mej välkommen tillbaka, och checkade av läget (vi är på samma avdelning, den hör till den stora avdelningen, men är mkt mindre, och är en "barriär").
Känns ju kul att det är så positivt att komma tillbaka.
Jag har fått smärtstillande av  _ _ _ _ och det är tur för annars hade jag nog inte pallat med det här!

På torsdag är det kontraktskrivning på den nya lägenheten, då tänker vi även välja tillval så som fläckt, målning av skåpsluckor och ev. inglasning av balkongen.

Hej vad det går, om jag hänger med? Nej, inte för 5öre.

[20dagar kvar...]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0