Dator.

Nu har jag pratat med Mari, i 1½h, såhär mitt i natten, och det var riktigt trevligt, som alltid. Min I'm a Big Bad Girl Two har blivit riktigt stor, M sa att hon var så högbent att hon såg ut att vara allra störst av alla!
Har även fått mina AFA-pengar, som absolut inte var så mycket som jag hoppats på, mycket tråkigt! Men men, lite var det iaf, tillräckligt mycket att jag kan köpa en ny dator, då min börjar lägga av helt och hållet, som för övrigt känns jättespännande!!
Det blir en bärbar igen, hade tänkt köpa en stationär men känner att jag inte har råd att köpa det nu, så en bärbar får det bli. Har redan kollat ut vilken jag vill ha, den har det jag vill ha i stort sätt, och jag behöver ju ingen värsting-värsting, egentligen. Men ett måste, är att köpa till ett Office-paket! Jag "klarar" mej inte utan word och även inte (numer) excel, eftersom beställningarna till TupperWare görs via excel.

Nu SKA jag lägga mej, vilket jag egentligen tänkt göra i flera timmar, det har ju gått så bra för mej... Tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0