Krig.

Jag är så galet arg och irriterad på min blivand fd. sambo så jag skulle kunna explodera. Just nu för vi ett kaosartat krig här hemma, och det gör mej galen.
Därav hängde jag gärna med när min mamma ringde och frågade om jag skulle med och handla till mormor. Vi åkte till CityGross, och fick med oss det mesta, när jag ändå var i krokarna så handlade jag kattsand också, och hundben.
Efter det åkte vi och hämtade Johan, och sedan hem till mamma för att äta. Därefter till mormor med prylarna och sedan ut och bara köra. Herreshit vad mysigt jag har haft det. Det enda som jag har å klaga på är att jag just för tillfället har ganska mycket smärtor här och där, men annars har vi haft det riktigt riktigt bra. Johan har varit på riktigt underbart humör, och min mamma har lagat riktigt god mat. Skönt att komma hem ifrån utan att anstänga sej så mycket, jag behövde det.

Jag har köpt så att jag ska laga min "sjukhus-soppa". Kommer bli så bra :p

Har även fått ett erbjudande om visning på en lägenhet på grytstigen, är iofs 3:a i kö, men chansen är ju iaf. betydligt större än när man är på 123:e plats i kön. I så fall så är det inflytt 1/12. Me längting verry muchoooo.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag gillar det där med "blivande fd sambo". Det har en fin klang i sig. :).

2008-10-21 @ 11:53:08
URL: http://snatscho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0