Missnöjd.

Jag vill bara skrika. För det känns som om allt är skit.
Jag vet inte om det verkligen är så, men det känns så.
Utöver saker som inte går min väg så har jag blivit sjuk, det känns som om jag börjar få feber, och det är verkligen inte rätt dag! Idag ska jag till sjukgymnasten, och jag behöver verkligen gå dit! Det skulle vara så bra för mej, men har jag feber klockan 07.00 så kommer jag inte åka. Har jag inte det, så kommer jag behöva tvinga upp mej och åka.

Han med lägenheten har strulat lite, bla så kommenterar han att vi är "så unga", ja so what?! Sen så vill han ha depositionshyra, inte bara en utan två stycken, och det blir en hel del pengar, och faan. Men vi får se här senare i veckan vad som händer.
Eftermiddagen tillbringade jag med att storbråka med Fredrik, vilket resulterade i att jag bara legat i sängen halva kvällen. Mina ögon är FETT svullna, jättegulligt är det.
Jag har heller inte haft kraft att ringa fu****g fk, och det är något jag måste göra. Jag blir så arg och besviken på mej själv!

Jag måste fixa en del, men just nu skiter sej det mesta, och jag blir som helt handlingsförlamad, och jag blir inte direkt mer nöjd över mej själv då...

Fan, dags att sova, och skapa nya mardrömmar, yiippieyehhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0