Sent om sider.

Sent om sider kommer även bilder från när Jimmie fyllde 25år +dagen efter.
         

Bild 1: Saga, Tindra, Pia, mormor, Ante.
Bild 2: Jag, i ett försök att visa hur galet bra partyhatten passade mej.
Bild 3: OTROLIGT bra bild på mej och Jimmie.
Bild 4: Tindra och Thilda har kul :)
Bild 5: Sådan mor...
Bild 6: ...sådan dotter.
Bild 7: Lena mumsar och Elli letar blåbär, skulle jag tro ;)
Bild 8: Tindra blir attackerad av m(onstret)ej.
Bild 9: Tindra hoppar på Jimmie.
Bild 10: Lena het, och hennes dotter har blivit dr. Tindra.


Det tar för lång tid att lägga upp resten, så jag skiter i det. :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Härligt, känns tryggt. ;)

Jag tycker att både du och jag har varit lite utanför ramarna, när det kommer till smak. :P

2008-10-09 @ 12:29:28
URL: http://preciousbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0