Tråk-lght.

Jag och E har tittat på en ny lägenhet som sagt, och man kan ju inte säga att jag blev STÖRTförälskad, men den skulle väl funka... om man fixade i ordning den. Vi sa att vi skulle måla om mitt ev. rum, lägga trägolv i alla rum, inklusive toaletten, förutom badrummet. Och så skulle vi lägga klinkers i hallen. Ja, det är en hyresrätt, men det spelar ingen roll, jag fixar inte dom där fruktansvärda plastmattorna, de får mej att rysa.
Vi får se vad som händer, antar att vi får svar efter helgen. Och efter det så börjar väl ev. packningen.

Men kan ju ändå inte hjälpa att man är lite nyfiken, på vad svaret kommer bli :)

Kommentarer
Postat av: Jennysen

Hej Alex! Kul att höra av dig! :)

Jag säljer inte elavtal längre, och den kampanjen finns inte kvar.

Vattenfall som elnät blir du aldrig av med, det är din förbrukningskostnad som du kan förändra.

Jag rekommenderar dig att ringa runt till olika bolag och fråga vad de tar för rörligt eller fast pris... OCh sen pressa dem mot varandra! :)

2008-10-27 @ 07:46:40
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0