Lägenhet?

Vaknade ganska sent idag, och plockade undan lätt i kök och vardagsrum. Sedan kom Richard förbi, vet inte riktigt vad han gjorde här, för han var bara här ett kort kort tag, satte sej inte ner, tog ingen fika, sen så gick han... men men.
Vid 18-tiden gick jag och Fredrik ner till hans mamma och tog bilen och Ellinor och åkte och kolla på lägenheten vi ringt på.
Herregud, det var ju sååå jävla snyggt, och vilket otroligt läge!!! Jag vill verkligen ha det. Visst det kostar en hel del, men jag tror att vi absolut kan få ihop det. Huset är byggt 2007 =nytt, fräscht. På framsidan är det en balkong, om 20m², med en dörr som gick från "mitt" rum. På baksidan, där man går in, är det en terras på hela 60m²!
Ifrån köket till "matbordsdelen/stora rummet" är det ett dubbelt burspråk, omg, galet fint. Det är väldigt insynsskyddat.
Om jag vill ha den? Liite kanske. :p


En bild, som iaf. får mej att försvinna in i tankarna om 'framtiden' ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0