Beroende? :p

Min sambo frågade om jag blitt "beroende" av Jimmie och Lena, då jag var där förra veckan, i lördags eftersom Tindra fyllt 3år, den 10september, sedan har vi pratat ganska mycket i veckan, och imorgon ska jag dit igen då Jimmie fyller 25år då.
Det var roligt att träffa hela högen igen, det visade sej att Elisabeth har likadan kamera som min fast en rosa ^^

Fast F jobbar imorgon så jag vet inte riktigt när jag släntrar in, men Jimmie sa att jag fick komma när jag ville. Får se vad han ska få i present, det är ju ungefär lika lätt att ge honom något som Tindra.

Liksom vad ger man någon som redan har allt?

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag har en vag känsla av att någon ignorerar mig.. :P

2008-09-19 @ 22:39:42
URL: http://preciousbaby.blogg.se/
Postat av: Lottie

Har du inte sett The Game? "Vad ger man till en som har allt?". :)

2008-09-19 @ 23:55:38
URL: http://snatscho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0