Besannad dröm?

Det finns en stor chans att en dröm jag har kommer slå in! Eller iaf. börjar till en!
Man har ringt mamma ang. hundkurser, då sa hon att hon ville ha med mej. Så då går jag som hjälpinstruktör, vilket ger en sååå stor chans till att de kommer vilja att jag går en instruktörsutbildning då de har riktigt dåligt med instruktörer nu, och då har början till en av mina drömmar besannats! Jag håller tummarna så hårt att de snart blir blåa!

Sedan vill jag givetvis gå bla. analytikerutbildning uppe i Hällefors, men det är ett senare moment! Shajt vad kul!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan ha läst fel, men skrev du något om sanna är min dröm? Vilken komplimang :-)

2008-09-21 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0