Das Skrållan.

Nej, jag kan fortfarande inte sova.
Satt och lajjade lite på nätet, spana runt lite och kom in på Rebekah's sida. Hon som är grundare till Pjäsens Hundhem.
Jag satt och kollade på bla hennes bilder, då jag till min stora glädje hittade en bild på Skrållan, Akilles's mamma:
Whooola


 



Hon ser lite mongo ut, men aj, vad lik Akilles är henne.
Och hon har ju helt klart pitbull-drag!
Ja, den är printscreenad, klippt och psp:ad, allt för att man skulle få se henne klart och tydligt.
Speciellt till Sissi, nu kan du faan kommentera också ;)

Kommentarer
Postat av: Lottie

Det kan jag minsann också göra!

2008-09-02 @ 16:45:45
URL: http://snatscho.blogg.se/
Postat av: Ellie

Hon och wilma är ju riktigt lika, ser ju nästan exakt ut som wilma. Trodde först att det var hon.

2008-09-14 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0