Klant.

Idag hade jag massor att göra, jag skulle flänga hit och dit och fixa en hel del, så när jag vaknar klockan 12:45 känner jag mej galet irriterad på mej själv. Visserligen kunde jag inte sova igår heller, trots sömnis, men endå!!
Om ca 1timme ska jag till tumba med mr. Hiller och Maja. De ska vaccineras. Vilket påminner mej om att jag måååste skicka ner vaccinations intyget till skövde, eftersom andra damen snart ska vaccineras också. Jag har ju liksom bara haft sen i januari på mej, så det är klart att jag inte hunnit... suck!

Ikväll kommer även massor av folk hit och fikar, då mr.F fyllde år i lördags. Vi hade fest då, men bestämde att fikan skulle vara senare i veckan =alltså idag.

Nej nu ska jag göra mej i ordning! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0