Så kan det vara.

Hahaha, nu ligger Akilles och tvättar sej, så härmar jag hans slaskande, då blänger han skitsurt på mej, och tycker att jag är skittöntig ^^

Idag bestämde jag mej för att laga middagen, så jag tog fram en fläskfilé. Det jag verkligen hatar med fläskfilé är att man måste göra så galet mkt förarbete, ta bort allt jävla vita fett! Jag fattar inte, hur mkr det faktiskt är. Man ska äta hos min bror (eller Fröken L) så får man garanterat fläskfilé fri från vita äckligt (synligt) fett.
Men så förstekte jag den i pannan och sen in i ugnen, så gjorde jag en sås, matlagningsgrädde och kryddor, +pommes. Mums, det var riktigt gott.

Nu har min lilla, lilla Angelica åkt till Tyskland. Och jag sa till henne att ******* hon ihjäl sej så kommer jag aldrig förlåta henne, Det skulle hon ha fassisen klart för sej! Men hon är för söt, det är en tjej som fått mej att tänka till! Och Fredriks syrra E2 (Emelie) har SÅÅ svårt at tro att hon är SÅ liten men ändå inte ser mongo ut typ :p
Det var ganska kul för det är väldigt många från i lördags som sagt att "hon var jättetrevlig, och så söt!" Ja, det där sista har bara Kusin-Linda sagt men ändå ^^
Så Angie, ta det lungt, jag vill ha dej levande hem!!! <3

Jag har inte sagt något om kryssningen än, och det är väl för att jag fortfarande smaskar på härligheten! :D Nej, men ärligt, det var riktigt riktigt kul! Nu när jag betalat det sista har jag insett att det kostade en del, med biljett+hytt, mat, kläder, smink och alkohol! Shajt, men det var kul iaf ^^
Träffade en hel del som jag inte sett på länge, gammalt folk från ett stycke X's tid. Sen så träffade man en hel del nytt också ;)
Men skönast var nästan ändå när Lottie snackar med Bilar's brorsa så när dom snackat ett bra tag så säger Bilar "Men du och Zeki har ändå inget gemensamt."
Då visar det sej att Lottie och JANNICEN känner honom, jag har också träffat honom någon gång, och han är astrevlig.
Jag frågade mr.Bilar om han kunde figga på mina hundar när jag lärt dom att specialsöka på droger. Han  lovade det, om han fick träffa hundarna först för han är lite rädd för pitbulls som han inte känner, :)



Bjuder på en bild. I'm sooo hot ^^,
Observera den galet snygga färgen på mina naglar!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Man hade kanske inte behövt köpa så pass mycket sprit :D. Då hade man kommit mer lindrigt undan, eller vad tror du?

2008-09-05 @ 01:55:20
URL: http://snatscho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0