Den gångna veckan.

Jaa, det var ett tag sen jag uppdaterade.
Veckan har varit lugn, jag har varit iväg och fixat in arbetsintyg+lönespec. till Botkyrkabyggen. Jag har även fått hem mitt senaste läkarintyg, vilket gjorde mej galet upprörd, så jag ringde min handläggare(hl) på fk, fick reda på att dom har bytt hl på mej och att det som står i intyget inte övernsstämmer med det hl och läkaren pratat om. Min irritation steg ytterligare några grader.
Men hur som haver, from nu typ så vill jag börja jobba igen, kanske inte 100%, och absoult inte direkt men påbörja det hela. Och det känns jätteskönt att ha den känslan!
Vet så mycket som jag ska ägna mej åt, när jag får lite mer ork och lite mindre ont! :)

I veckan så sov jag hos mamma två nätter, jag och Ludvik har myst som tusan. Han har varit alldeles sprallig så länge jag var där och fick även igång Gidja, gammel-tanten! Första kvällen där så fick jag spunk på hennes tv så vi köpte en ny till henne. Hennes tv gick sönder för ett tag sen, så hon köpte snabbt en 14'', för att ha tv, men som sagt jag tyckte att hon inte kunde ha den, och köpte en fin 28'' (dock ej platt) till henne. Hon blev jätteglad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0