Aj, aj, aj.

Jag har alltid fått höra -och även förstått, att tandvärk är bland den mest tröga värken man kan ha, för man kan inte sätta sej annorlunda, eller göra något för att underlätta värken. När Fredrik opererade sej, de drog ut en tand och karvade i käkbenet, så hade han kanonont. När min bror fick en infektion i en visdomstand såg han fördjävlig ut och hade riktigt, riktigt ont. Men jag har aldrig haft problem med sånt själv. Tills nu.
Jag har riktigt ont i ena visdomstanden, det är troligen infektion, och smärtan sprider sej. Inte så spännande. Och imorgon ska jag ev. till Anita, så att hon kan spola rent där, det ska tydligen göra fördjävla ont, och blir det inte bättre måste jag gå på antibiotika, och ev. dra ut tanden. Ajajaj. Tur att det finns värktabletter! :)

Kommentarer
Postat av: Lottie

Ooooh, välkommen till mitt förflutna :D. Visst är det grejt?

2009-01-28 @ 00:36:02
URL: http://snatscho.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAHA, jaa, verkligen, helt underbart. Tack hurru! :D

2009-01-31 @ 23:35:53
URL: http://gidja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0