Bättre? Mja, lite iaf! :)

Nu har jag varit hemma i x antal dagar, sedan sjukhusvistelsen, och jag har lust att säga att jag inte är ett dugg bättre, men det vore en fet lögn, för visst är jag bättre, jag vrider mej inte i smärtor längre, men jag är fortfarande grymt trött, det är som om kroppen vägrar ta emot sömnen som den får, den vill bara ha mer och mer. Eller så...

Busvädret har kommit till stockholm, och hela facebook är täckt av folk som klagar, jag håller med, är inte alls speciellt förtjust över att snön har återkommit, men det finns i alla fall en som är riktigt glad över snön, och det är Maik! Han började förmiddagen med att jaga löven som en tok, då det bara blåste, sen när snön hade kommit var han helt tokig, rullade och låg och kråmade sej i snön, kanske han försöker göra snöänglar? Det är svårt att låta bli att skratta när man ser honom.
Någon som är minst lika missnöjd över vädret som sin matte är Alice. Jag öppnade fönstret i mitt rum när hon satt där, så började det blåsa ganska kraftigt på henne "nej, USCH och FY" sa Alice, hoppade ned från fönsterbrädan och skakade på sej! Hehe, innekatt, javisst! :)

Imorgon ska  jag till Sollentuna, och jag hoppas verkligen att jag orkar åka, det skulle vara så kul! Så om jag ska orka gå upp, kanske det vore vettigt att gå och lägga sej nu? ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0