Cascas Gidja von Grizzly.

I 11år har du funnits där, för att jävlas, trösta och finnas.
I 11år har vi fått glädjas åt dina upptåg.
I 11år har du funnits i våra liv, men du kommer för alltid finnas i våra hjärtan.
Ingen kommer någonsin bli som du, eller ta din plats.
Saknaden kommer bli enorm, glöm oss aldrig, för vi kommer aldrig glömma dej!
Jag älskar dej, vår älskade Cascas Gidja von Grizzly



Jag hoppas att du nu kommer kunna vila så mycket du behöver, att du kommer kunna skälla på dammsugare, morra åt gråsuggor, jaga järnpippin och löven när det blåser.




-Tårar i mänger fälls idag, imorgon och en hel del tid fram över.

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Nämen.. Lilla Gidja. :'( Kramas

2009-03-02 @ 22:45:20
URL: http://hellyh.wordpress.com
Postat av: Lottie

Hon går i alla fall över gränsen med flaggan i topp. Kolla in hur snygg hon är. Jag vill inte tänka på hur jag ser ut när det är dags för min tur.

2009-03-03 @ 02:39:11
URL: http://snatscho.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fy vad jobbigt. Hälsa mor din. Tänker på er.

2009-03-03 @ 21:23:37
Postat av: Mari

Söta, vackra Gidja! Jag frstår om ni mår piss. Det gör man. Den värsta saknade går ju över så småningom. Men saknade får man leva med. Men ibland kan jag komma på mig sitta och småle och minas allt roligt bus man har upplevt tillsammans med sin 4-benta vän. Jag hoppas att ni också får göra det när den värsta smärtan gått över!!!!

Hälsa din mamma från oss!



Kramar från oss alla!

2009-03-13 @ 02:45:03
Postat av: Alexandra

Tack för era kommentarer! Det har varit riktigt jobbigt, men jag försöker minnas det som varit bra och de underbara stunder vi haft eller som Anne sammanfattade henne; Den mest dregglande, tiggande, platstagande, skräckinjagande, vänligaste, personligaste individer jag har träffat i mitt liv.

Ärligt, sant och helt underbart!

2009-03-20 @ 11:21:03
URL: http://gidja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0