Helgen.

Ja, jag kom iväg till Sollentuna, med Maik i släptåg. Maria och Bechira skulle också dit, så jag frågade om Maik kunde sitta i hennes bil, så att jag slapp stressa hem för att han skulle ut. Han var jätteduktig, det var första gången han åkte tåg, och han skötte sej exemplarisk! Jag var så stolt! :)
Väl i sollentuna så strulade bussarna en aning, eller så var det jag som inte hittade som jag skulle, så det blev lite knas :p men men, det är petiteser! Haha. Maria ringde, och sa att dom redan var klara så de var på ge hem, så vi missade dom, vilket var väldigt synd. Jag ringde J och sa att jag inte hade någonstans att göra av Maik, men hon tyckte att vi skulle chansa på att komma in endå, det gick inte så bra, men vi löste det hela med att han fick vara i Flisans uppfödares bil, och han var grymt duktig. Dessutom fick jag riktigt mkt beröm för Maik :D
Det gick inte helt 100 på J och Flisan, men jag tyckte absolut att de var duktigast i gruppen på "lydnaden".

När vi kom hem var både Maik och jag trötta, Maik sov som en gris och jag satt mest och glodde på tv. Men jag förberedde iad för Earth Hour kl 20:30, då jag la mej i sängen och myste med djuren, vad som hände sen? Jo, jag somnade såklart :p Vaknade några timmar senare och gick ut med hynden. Därefter sov vi natten genom utan några otrevliga uppvaknanden, men däremot vaknade jag med tuppen, fast inte så tidigt som jag först trodde, med tanke på att man ställer om klockan.

Sammanfattning av helgen är att den överlag varit ganska bra. Förutom att jag missade en av årets höjdpunkter Tecnostate, Asterix =( Det gjorde ont, men jag hade inte så mkt val. Men annars var den trevlig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ber om ursäkt att jag inte fått veta något men vem är Maik?

2009-03-29 @ 18:21:35
Postat av: Hellyh

Har svarat på din kommentar ang. saker som skulle säljas, bara att kika in. :)

2009-04-08 @ 14:42:28
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0