Sjukhus-vistelse.

Efter 3dagars sjukhus-vistelse är jag äntligen hemma!
Gud så skönt, jag har verkligen längtat hem! Och om jag är sällskapssjuk? Ja, grymt!
Jag kom in på akuten med galna buksmärtor, och blev inlagd på en gång. Smärtorna har fortsatt under hela tiden, från och till, men jag mår iaf lite bättre och hoppas verkligen att dom värsta attackerna inte kommer tillbaka...!
Jag ska tillbaka på fredag, men innan dess kommer jag inte sätta min fot på sjukhuset! :)

Så skönt att sitta i min egna soffan, vid min egna dator och min egna tv! Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Ajdå! Vad var det för fel? Kyra på dej-kramar ifrån oss 5.

2009-03-27 @ 16:49:29
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0