Hundmys.

Idag mår jag riktigt bra. De senaste dagarna har mina kräkningar minskat, och det känns verkligen jättejättejätteskönt.
Jag hoppas att det vänder, så att jag kan börja jobba lite igen. Vet inte om jag kan jobba 100% men lite vore fasiken nice. Trots att det är toppen väder! :p
Men samtidigt får jag inte börja hoppas för mycket, för såhär var det för några veckor sedan också, och då startade allt igen, och det var en fruktansvärd besvikelse.

Jag har Nova här, och förutom att jag inte litar på henne och katterna, så känns det jättemysigt. Igår gjorde vi inte så mkt, utan mest var, men nu har vi varit ute, jag, Maik och Nova, så fick dom bada! Vad dom har njutit! Nova har simmat otroligt mycket, det har hon aldrig gjort förut, och Maik stod och höll på med pinnar och stockar i vattenkanten, och trampade vatten :) Sen hade jag dom lösa på ängen, och det var mys! Efter ett tag började dom faktiskt leka (Nova är inte så jättemkt för att leka med andra hundar, mest Akilles. Med andra brukar hon bara snosa omkring). Maik fick Nova att jaga honom(!!) och dom såg ut att ha riktigt skojigt.
Nu ligger båda hundarna och sover. Nova snarkandes i soffan, och Maik på vardagsrums-mattan.

Härligt med underbara hunddagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0