Min mormor! <3

Jag känner en större "harmoni" i kroppen än vad jag någonsin gjort tidigare. Och det känns så himla skönt!
Jag har dagar då jag är svag att jag knappt kommer ur sängen, men annars så känns det ganska bra!
Dessutom har jag aldrig känt mej så nära min mamma och mormor förut. Min mormor är ett väldigt stöd, och jag kommer gråta mej till döds när hon går bort! Jag vet inte hur jag ska överleva det, jag försöker att inte tänka på det, men jag vet att det är alldeles för kort tid kvar, med tanke på hennes alla knölar, de blir bara fler och fler, och hon blir bara mindre och mindre.

Uscha buscha, imorgon kommer Anne, och då ska jag berätta som det är för henne. Vet egentligen inte varför jag drar mej för det... för en sån big deal är det ju ärligt talat inte..?

Kommentarer
Postat av: Lottie

Det är ju en ganska så stor deal, men hur stor deal kan det vara för henne? Den Anne jag hört talas om har ju ingen större inverkan i ditt liv.. eller?

Du, det ser lite mörkt ut för Sthlmarnas tur att få träffa mig. Om jag lär mig att backa i rätt hastighet så kanske jag hinner ta en snabbhelg i juni, annars är det mammas födelsedag i mitten på juli som gäller. Låångt kvar..

2009-05-29 @ 01:53:00
URL: http://snatscho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0