Dagen.

Nu har jag städat här hemma... Gjorde en storskurning av badrummet, så nu känns det fräscht! Kattlådan tömde jag, skurade och desinficerade, så den är också helt fräsch.
Det tog sin tid, men det känns så mkt bättre när det är klart! Adam sov under tiden, men vaknade när jag nästan var klar, men godtog förvånande nog att sitta i babysittern framför tv:n tills jag var klar. Sen fick han sällskapa mej när jag tog köktet, det var nästan okej, men inte helt! :p Han fick lite mat, sen somnade han om, jag blev galet förvånad.
Jag satte fart med hallen, och skruvade upp hållaren som jag köpt till Akilles's koppel och handduk, det blev sött :)

Sen när F kom hem satte jag fart med maten, vanlig enkelt baconsås med paprik och chili, och så pasta till det. Mums! :)
Adam fick ett litet skrikryck på kvällen, då endast mamma dög, så fort han så mycket som kollade på Fredrik så började han gråta, men det gick över så småningom, annars har han haft en kanondag, med mycket sömn och många glada miner!


Sen har Akilles fått en bra vecka. I måndags så fick han ett kort viltspår och ett 500m viltspår, (död hund på kvällen som resultat :p), i tisdags åkte vi till Hamringe och gick en promenad med Helena och Leah, för att sedan fika hos mamma. Idag kom Rebecca och hämtade honom och hon och Sofie var ute med honom och Devil på långpromenad, och på detta sätt ska det fortsätta. Har haft så dåligt samvete för att han inte fått det han behöver -och förtjänar, och jag hade tänkt ändra på det (eftersom hans husse inte gör det....).

Nu ska jag snart ta och sova... ska försöka ta sovrummet imorgon, bläää!

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Vi tar gärna fler promenader, och gärna någon/några dagar i veckan? Kanske upp till Hamra också?

2010-04-29 @ 22:49:22
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0