Batteri, bilder och städ :)

Åh, jag blir så jäkla irriterad! Laddaren till min kamera är borta, och batteriet är lite ledset! (oj vad det där såg konstigt ut... kan man skriva ledset?) Jag tänkte nämligen att jag ska börja ta mer bilder igen... även om inte en bråkdel kommer ut på fb eller så, så är det värdefullt att ha...
Men det innebär också att jag måste köpa en extern hårddisk, och oskrivna cd- eller dvdskivor. Dels lägga över alla bilder jag har på den externa hårddisken, dels bränna över dom på skivor.
Jag skulle verkligen börja tokgråta om datorn kraschade och alla mina bilder försvann! Det är alla bilder på Nova, och de första bilderna på Adam osv osv. Bilder är så viktigt att ha.

Idag tänkte jag att jag skulle ta mej i kragen och städa lite... Jag har redan börjat med toaletten... men inte kommit längre än att skura toalett och handfat, men det är bättre än inget ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0