Dagen Härlig.

Dagen den 6februari 2010 började med att jag vaken på tok för sent, vilket innebar att när Adda sen vaknade så var jag heelt väck, men då hände (nästan) ett mirakel. Fredrik vaknade och frågade om han skulle ta honom, sagt och gjort, och jag kunde somna om (det tog väldigt lång tid ;p). Sedan slöade jag i sängen ganska länge på förmiddagen, inte direkt sov, eftersom Adda och jag petade napp, men jag slapp åtminstone gå upp.

Vid 13 åkte vi till Matte, ja okej, klockan var väl typ 13:40 när vi kom dit, men sak samma :p, som fyllde år den 2:a, så det var fika där, mycket trevligt. Det var himla lugnt, och tårtan, som i sej var väldigt enkel, var supergod.
Wilma har lekt frisör, och har klippt av sej hela sin lugg, det var inte så jättefint, men tycker ändå att det kunde vara betydligt värre.

Vid 14:30 var det dags för den årliga Nyårsrevyn, det är teatern republiken som framför den, och jag har gått varje år, i en väldans massa år, iaf ca 8år. Det är Fredriks brf som hade köpt biljetter, så att man kunde köpa av dom för 50kr istället för 180kr som de annars kostar. Sällskapet blev mamsen, och trots en lite grinig start från min sida så var det mycket trevligt och roligt.
Sedan bar det av till Grekiska Kolgrillsbaren i Rönninge för intag av middag, som min käre pojkvän stod för. Blev väldigt överraskad, för han satte bara in pengar på mitt konto, så sa han att jag och mamma hade middagen betald, Fredrik är annars inte så jättespontan, men jag blev väldigt väldigt glad, för det fanns så otroligt mycket omtanke i det hela. <3
När middagen var avklarad, som jag slängde i mej, tyvärr, för att jag blivit van att göra för att kunna ta hand om en viss mr Adda, så åkte vi runt bornsjön, det var länge sen jag åkte där sist, och det är vacker som sjutton, särskilt nu på vintern, med all snö. Också väldigt trevligt.
På vägen hem så ringer Fredrik och säger att dom ska åka ned till F's föräldrar, så mamma körde dit mej. Så där åt dom, Fredrik, Richard och Hasse, och vi kollade på melodifestivalen.
Därefter åkte vi hem, och bara var. Jag satte mej vid datorn, Fredrik spelade lite och Adda sov. Men vad härligt det var när han väl vaknade och ville äta, då det kändes som om mina bröst skulle sprängas :p


Har haft en kanondag, och jag känner mej riktigt riktigt glad. I just love this day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0