Fredagen.

I fredags var vi och bowlade, och Adda var hos farmor sin. Vi åt först (jag åt thai, typ paneng, mums!) sen så satte vi oss och de drack bärs. Jag då som inte dricker bärs, tycker inte att det är gott, drack först ingenting. Sen så övertygade Fredrik mej om att iaf ta någonting... så det blev en smirnoff ice, kände av den nästan på en gång, det var ju ändå 11månader -2dagar sedan jag drack senast. Allt som allt drack jag 2Bacardi Breezer och 2 Smirnoff Ice och jag trodde jag skulle bli stenpackad, men det blev jag inte. Bowlingen gick sådär, men trevligt var det, och ärligt talat har jag aldrig varit en höjdare på det :) Men tycker ändå att det är ganska kul.

Straxt efter att vi kommit hem kom farmor med Adam, och han sov som en stock. Han hade varit vaken heeela kvällen, och ätit MASSOR. Jag klädde av honom och stoppade honom i säng (vagga lät konstigt :p) och han sov i stort sett hela natten... han brukar vakna ca var 3:e timme för mat, nu vaknade han inte fören kl 08:30 och var hungrig, så mat hade han fått hos farmor, det var det inga tvivel om iaf :D

Men självklart fick han inte mat direkt från mej då, utan urpumpad mjölk. Fast jag vet inte... Jag slutade dricka vid 22:30, pumpade ur vid 02:45, som jag slängde, och han fick mat vid 08:30, så antagligen hade han väl kunnat fått från bröstet direkt då, men kändes bättre att vänta.. så han fick direkt från mej först vid 12:30, då var jag helt säker på att inget skulle komma till honom... även fast jag vet att man säger att man kan dricka 1-2glas vid 1-2ggr/v...



Hur som haver så var det iaf väldigt trevligt, och jag behövde komma iväg lite, även om det var sjukt frustrerande att min tele inte fungerade såjag kunde inte fråga hur allt gick med Adda så mkt som jag ville :p Kanske lika skönt för farmor iofs :p

Kommentarer
Postat av: Diana - gravid ♥

Jag har en tävling i samarbete med Vinton Baby som jag verkligen tror är något för dig, delta gärna! =) Kram kram och GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

2010-02-14 @ 15:33:42
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0