Smile! :D

Det blev ingen ALB idag, jag tyckte att det var för kallt. Skulle jag ha kör bil så hade jag åkt, men nu när det skulle blivit kommunalt med en hel del byten så ville jag inte... Hade jag vetat att dom gick som de skulle hade jag kunnat gjort det men eftersom det är högst tveksamt så vill jag inte bli stående i över -20°c med Adam i gud vet hur lång tid! Så vi ringde och avbokade, ska dit i mars istället.

Så vad har dagen för med sej? Inte så mycket, men ändå varit skön, då jag inte känt mej så rastlös trots att jag varit "inlåst" här hemma.
Imorgon tänkte jag dock ta mej till ett stycke Denice, F hämtar oss på kvällen så att vi slipper åka i kylan, då hade jag inte planerat in att åka.


Annars kommer veckoslutet att spenderas i Dalsland, om vädret tillåter vill säga. Adam ska få träffa lite släktingar... eller så är det dom som kommer träffa honom! :)

Imorse gick jag upp tidigt, så gick jag och tittade till lilleman, och då låg han vaken, så log jag mot honom och sa "heej" så fick jag världens största smile tillbaka! Snacka om lycka i hjärtat! :)



Mkt suddig, men smilet är ändå där :D


Kommentarer
Postat av: Hellyh

Sötgrisen. :-)

2010-02-23 @ 12:23:36
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0