Tävling -monimo.

Så var det dags för ännu en tävling hos Mansondust !
Denna gång gäller det ett presentkort värt 500kr i Monimo's webbshop.



För att komma till tävlingen klicka ->> här <<-


Jag är ju själv sugen på den här barnvagnsmuffen, då det blir en smula kallt för händerna, och jag som ALLTID ALLTID tappar bort mina vantar (mitt nyaste par ligger i Lottie's bil, i Skövde. Där gör de mycket nytta för mej...), så skulle det vara kanon att redan ha såna på vagnen. Men tills dess att Adam blir lite större så är även den här intressant för hans del, slippa att hans små händer blir alldeles lila/blå av kyla.
Skulle jag vinna skulle jag troligtvis lägga till lite och beställa båda.


Kommentarer
Postat av: Lisa (sjubarnsmamma)

Hej. Jag vill tipsa dig om en ny tävling som jag har. Man kan vinna massageolja 150 ml. Intresserad? Gå in på länken nedanför isf.



http://www.sjubarnsmamma.com/2010/02/vinn-massageolja.html



Ha en fin dag!

2010-02-25 @ 11:14:18
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0