Vinst: Skrikig unge.

Lottie frågade mej hur det gick med mina lotto-dragningar (jag skulle vinna lite pengar så att jag kan köpa ett hus för 3,7miljoner, där hon kan bo också...) och min vinst igår var en skrikig unge. Konstigt nog finns den vinsten kvar... :(
Han började skrika igårkväll, så första delen av natten, och därefter så har han hållt på fixa och greja...
På morgonen har han också gallskrikit, nu har han skrikit så mycket att han är alldeles hes, stackarn.
Trots att han fortfarande var arg så satte jag honom i babygungan, framför OS, skidstaffet tror jag det var, DÅ blev han tyst, och bara satt och kollade. Enda tills det tog slut, och det var dags för prisutdelning, då började han gnälla igen. Sen kom curlingen, och ibörjan så höll han på lite, men blev så småningom tyst. Satt och kollade ganska länge, för att nu ha somnat ett tag.
Han är helt tokig i OS. Fattar inte. Men det viktigaste är att han inte gallskriker nu iaf. Fysjutton, jag önskar att jag visste vad som var fel. Vill ju inget annat än att hjälpa honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0