År 2009.

1. Gjorde du något år 2009 som du aldrig gjort förut? Födde barn.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar aldrig avlägga nyårslöften, eller har inte gjort på bra många år, och så var även fallet nyåret 08/09
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, en hel hög. Alla kanske jag inte umgås med, men ändå. Loket fick sin Lo, Carro sin Millie, Linda sin Alice, Alexandra sin Julia. Denice Jansson sin Emelie, Denice Westling sin Melina, Sofie sin Isolde, säkert flera som jag inte har koll på. Alla verkade iaf få flickor, utom jag :)
4. Dog någon som stod dig nära? Mjo. Min älskade ♥Nova♥ 070929-091208. Och även Diesel och Gidja.
5. Vilka länder besökte du? Hum, den var svår. Sverige, endast. Om man inte räknar med Mellerud /Dals rostock :p 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Lite mer stabiltet i vardagen.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 december, då jag födde min son!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag har växt och mognat något enormt.
9. Största misstaget? Att jag var på väg att slänga bort någon jag älskar. Och att jag är alldeles för godtrogen!!!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, kräkts i nära 5-6månader.
11. Bästa köpet? hum, vet ärligt talat inte.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Betala skulder känns det som :p
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min kontakt med bror! Det har betytt helt sjukt mycket! ♥
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? -
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och ärligt talat. Har varit otroligt förtvivlad i havet av alla penningproblem, men samtidigt varit betydligt mindre deprimerad!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Stått på mej. Satt punkt, och sagt "stopp! det här är inte okej!"
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kräkts. Det förstörde väldigt mycket, gjorde mej än mej förtvivlad och orkeslös, men ändå fanns inget jag kunde gjort för att förändrat just det.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos mina svärföräldrar, med min son i famnen ;)
19. Blev du kär i år? Ja, inte i någon ny, utan på nytt.
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewifes.
21. Bästa boken du läste i år? Vet ärligt talat inte. Plöjt igenom måånga böcker detta år, då mycket tid tillbringades i sängen.
22. Största musikaliska upptäckten? Haha, tänkte skriva att jag INTE kan sjunga, men det är inget jag upptäckt nu, det har jag vetat länge :p Men Adam tycks ju gilla min sångröst ändå ^^,
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mina lacostskor!
25. Något du önskade dig men inte fick? Har nog inte önskat mej så jättemycket, men fått mycket mer än jag trott, på olika sätt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Först storhandlade jag och E1 på Maxi, fick skjuts hem av Lottie, sen bjöd jag Johan och Fredrik på middag, för att ha en myskväll med de två och Lottie.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Betydligt mindre kräkningar, så jag kunnat jobba ordentligt, och haft ordning på min ekonomi, och om andra betalat det som de skulle.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lössittande? Eller haha, mycket var mkt åtsittande i slutet av året :)
29. Vad fick dig att må bra? Fyra personer som gjort mitt år betydligt lättare! Min mamma, min bror, Jannicen och Lottie! Utan er hade jag gått under, det är jag helt övertygad om.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? -
31. Vem saknade du? I våras, typ april, maj och även juni; Fredrik. Annars Lottie. Önskar att hon bodde närmare. Eller att man åtminstone kunde hälsa på varandra oftare.
32. De bästa nya människorna du träffade? Gamla "bekanta" men med en ny kontakt. Vad mycket som förändras iom att man är gravid och ska ha barn.


Kommentarer
Postat av: Anne, Bråka o Kaxa

Ett händelserikt år du har haft, Alex.

2010-01-02 @ 20:03:11
URL: http://AMOKEN.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0