Din lycka idag, kan bli mitt helvete imorgon.

Ärligt talat, jag hoppas att det inte är så som jag tror just nu.
Jag är hemskt ledsen, det kanske gör dej glad men jag kan inte acceptera det.

Jag har för mycket att förlora på det. Jag kan förlora hur mycket som helst, som betyder dagen för mej just nu.
Jag trodde dessutom att JAG var viktigare för dej än så.

Vet att jag är hemsk, och enormt egoistisk, men faller du så tar du med mej i fallet, och jag har mer än mej själv att tänka på numer, jag har min son, och det är så att han är viktigare än du, för mej. Jag har inte råd att falla, inte nu och inte pga dej och din... obetänksamhet.




Din lycka idag, kan bli mitt helvete imorgon.

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

söt header

2010-01-15 @ 18:25:46
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Kloka ord.

2010-01-16 @ 00:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0