Det rör på sej.

Ikea, ikea ikea. Japp, jag, Adam, Denice och Melina (plus Denice's svägerska Anna) kom till ikea vid 09:45 och gick där ifrån vid ca 14:30, med en summa på ca 200kr att betala i kassan, det ni! :)
Köpte nya kräkhanddukar, det är alltid bra, och nya skötbädds-skydd, två doftljus och en stekspade som man kan använda i teflonpannan. Lite impad över hur lite det ändå blev :)


Vi började turen med att äta frukost, och vi stanna och fikade en del, och tog det väldigt lugnt, så det var skönt.
Där efter gick vi till Toys r' us, Dennidus skulle byta ett ds-spel, och jag tittade på en del baby-grejer och insåg att min kära Jannicen la ner aaaalldeles för många kronor på Adams julklapp, för shit vad dyr den var, men han verkar iaf uppskatta den :)
Efter det gick vi till systembolaget där jag köpte Mousserande Jordgubbsvin, alkoholfritt, så mumsigt gott. Fick det i födelsedagspresent av Sissi i sommars och det är roligare att dricka än läsk om det är ett speciellt tillfälle!

Sötma=6
Sötma
Fyllighet=3
Fyllighet
Fruktsyra=7
Fruktsyra
  Aperitif
 
Sällskapsdryck
 
Produktbild: Mousserande Jordgubbsvin


När vi fortfarande var på ikea, så ringde mr F och berättade att vi fått biobiljetter av Richard, så det gällde och skynda sej hem, lämna Adda hos mamma och åka och se "snabba cash". Jag tycker att den var skitbra! Sen gillar jag Joel Kinnaman, han är duktig, och har talang. Sen är han lite ögongodis också :) Inte SKITSNYGG, men absolut inte så att jag tittar bort ;)

Imorgon ska jag till jobbet på dagen, sen så skulle Matte och ungarna (Adams farbror +kusiner) titta förbi. De knackade på dörren härom kvällen och Matte hade lovat William att träffa bobor (F) men han var inte hemma. Sen så sa Matte att ungarna kunde stanna medans han hämtade bilen, William ville följa med pappa, men Wilma ville stanna, iaf enda tills hon fick reda på att Adam inte var hemma, då ville hon plötsligt gå med pappa! Hahaha (hon är heeelt galen i bebisar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0