Trög natt.

I natt var det trögt. F snarkade så jag trodde att jag skulle strypa honom, han har nog aldrig snarkat så högt och så mycket. Spelade ingen roll vad jag gjorde han vaknade knappt för någonting!
Och Adam har spottat ut nappen hur grymt många gånger som helst, så ligger han och stånkar för att han vill ha den, sen har han liksom legat och sparkat och boxas och hade grymt svårt att komma till ro, inte så att han skrek, men bara väldigt missnöjd.
Men han har nu iaf somnat ordentligt, och sovit några timmar här på fm, så det är väl snart röj igen. :)


Kommentarer
Postat av: Madde o Neo

Jätte fin blogg du har!

Har mailat bilderna till mr F.

2010-01-19 @ 16:03:54
URL: http://maddebeaneo.blogg.se/
Postat av: Milo

Hejsan!



Nej, tyvärr har jag inte kvar boken om Jolanda. Vad synd! Den var verkligen jättebra. Lycka till med att få tag på den. Jag tror jag köpte den på nåt ställe som hette Sportslagret, eller nåt. Googla! =)



kram Milo

2010-01-19 @ 23:36:28
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0