Nikon D5000.

Som vanligt om natten så sitter jag uppe... Fast jag har faktiskt varit ovanligt duktig de senaste kanske 2 veckorna på att gå och lägga mej i rimlig tid... så kom Lottie och förstörde det igår iofs, tror hon åkte vid 01:30 här ifrån :p

Vad gör jag uppe en natt som denna? Jo, jag vill ju ha en systemkamera. Och jag tycker att detta är skitsvårt, jag har kollat och tittat och kikat, men har verkligen ingen aning om vad man ska ha! Och inte hjälper det att söka i olika forum heller, hittar bara massa "bråka" om vilket märke man ska ha, eller nån van användare som råkritiserar en ny för att den ens köpt en systemkamera och inte en "vanlig" digitalkamera.
Och det är ju just detta som är grejen. Jag vill inte ha en för simpel kamera, och absolut inte en för avancerad. Men nu har jag iaf bestämt mej. Tror jag :p Jag har iaf hittat en som jag är väldigt intresserad av, en Nikon D5000!



Vi får se vad som händer, men hoppas på att jag har denna i min ägo innan sommaren är slut :D


Kommentarer
Postat av: Hellyh

Den verkar bra. Kanske något att köpa inför resan? :-)

2010-06-15 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0