Stundent-tider.

Såhär i början/mitten på Juni är det ju student-tider... oj, det skriker i hela mej! Jag vill också ta studenten! Igen! Det var så jäkla kul!
Många säger, vad är studenterna så glada för?? Att komma ut i samhället och arbetslösheten!? Vad är det egentligen att skryta över, de har ju bara gått ut gymnasiet!! Detta har jag sett insändare om varje år (uppmärksammade detta samma år som jag själv tog studenten)... Men det ÄR en stor grej! Klart studenterna ska vara glada!! Det är hur kul som helst!! JA, det blir köer, JA, folk skriker, JA folk är fulla osv. Men låt dom ha kul! Låt dom glädjas, låt dem vara stolta över deras prestation! Det var hur stort som helst för mej att ta studenten, och jag var så sjukt glad och jag gläds (och är en aningen avundsjuk :p) med de som tar studenten nu!

Grattis till alla som tar studenten! BRA JOBBAT! :D

Kommentarer
Postat av: angelica

hållet medtill hundra, vill också igen och igen och igen :)

2010-06-16 @ 22:43:00
URL: http://gladasvansar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0