Helena 25års-firande.

I lördags (igår) firades min vän Helenas 25-års dag! Tillställningen blev lugn, men trevlig!
Kul att träffa en del "gamla", bla Helenas bror, som ska få en liten dotter, bf om 19veckor! 
 Det fanns mycket god mat, bla en kyckling-, bacon- och färskost-paj som var ruggigt god. Sen kan det hända att jag mulade i mej en massa kladdkaka efteråt :p
Trevligt var det att äntligen träffa alla hennes 3barn, Whilliam, Mollyh och Leah.
När Helena frågade Mollyh vad jag hette så sa hon "Adam" ;)

Efter att ha varit där i 2tim, så skulle jag byta på Adam, gjorde hemma hos mamma, och då blev han kvar där, så jag fick en stund ledigt, tusen tack mamma! <3

Tråkig som jag var så fick Helena bara ett presentkort på H&M, men först kom jag inte på något, och sedan när jag väl fick lite inspiration, då hade jag inte längre möjligheten, så det fick duga.
Men tack så mycket för en trevlig em/kväll!



Sedan skulle vi träffats för ganska länge sedan, och Helena och Leah hade köpt en present till "Ladan"... så gulligt, en omlottbody och ett par byxor! Helena vet att jag tycker om omlott så hade dom köpt det till oss :)


Tack så jättemycket!
Tvättade alla Adams nya saker idag, så nu blir det till att börja 'slita' på dom när de torkat :)


Kommentarer
Postat av: Hellyh

Vad roligt att du gillade maten, och efterrätten. ;-) Och tusen tack för att du kom och för presenten - den är perfekt! Det var roligt att träffa dej igen, det var ju en månad sen på grund av alla omständigheter hos oss båda. <3

2010-03-23 @ 08:07:50
URL: http://hellyhs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0