Presenter.

Efter att ha haft en ganska lång tung period i våra liv, så har jag och mamma varit ute på vift igen. Det har medfört att Adam har fått en del kläder, plus att jag fått ett par skor av mammsen. Jag fick hindra henne från att köpa ett par sjukt gulliga skor till Adam... mina skor var iaf en hel hög med rea på, det var det INTE på de som vi tittade på till Adam.
Kläderna Adam har fått består av 3 (!) par omlottbodysar, ena, den som är mest vit, är jag helt nerkärad i, han är jättefin i den. Jag tycker ju bäst om omlott, då de är lättare att klä på, man slipper dra över huvudet, sedan så har jag ju en dreggel-pelle så det tar lite längre tid för dem att bli blöta dirket in på skinnet. Sedan ett set med ett par mjukisbyxor och en tröja med en ko på, urgullig!
Skorna är i typisk skate-stil, och så sköna!
        .

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Åh, jag behöver jättebraiga skor! Vad kostade dem och vart är de köpta?

2010-03-23 @ 08:05:18
URL: http://hellyhs.wordpress.com
Postat av: Alexandra

dom var på rea och kostade 209 kr ^^, (innan 699kr) Eurosko i tumba centrum

2010-03-26 @ 00:59:13
URL: http://gidja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0