Allt jag vill ha...

Jag vill ha så otroligt mycket.
Jag vill ha nya kläder, nya grejer, nytt boende. Nytt, nytt, nytt. Det tar aldrig slut.
Vad skulle jag inte ge för att få bo i ett litet större boende, helst hus, med ganska stor inhängdnad tomt? Där jag har en kattgård, och en stor gräsmatta med en sandlåda mitt i? Med en pool mitt i terrassen, med en grill och härliga utemöbler, med ett stort, välutrustat kök, walk in closet, eget rum till Adam, arbetsrum, gästrum, 2 badrum, varav ena med jacuzzi och andra med massagedusch?

Vad skulle jag inte ge för att få pengar till en helt ny garderob, med alla kläder jag vill ha? Vad skulle jag inte göra för att ge Adam precis allt han (i framtiden) pekar på?
Vad skulle jag inte ge för att ge djuren de mest lyxiga som finns, som jag vill ge dem? Vad skulle jag inte ge för att ha en kanonbil? Vad skulle....
Ja, det finns så otroligt många saker jag skulle kunna dra upp, listan tar nog nästan aldrig slut, för jag hittar alltid nya saker, som jag vill ha.

Men sen ibland tänker jag efter, vad är viktigt? Vad är viktigast? Jag har ett hem, mat på bordet (eller i kyl/frys ;p), en pojkvän som jag älskar, vänner som betyder massor, släkt som alltid eller ofta finns där och framför allt en son som jag älskar mer än allt annat på hela jorden.
Jag borde lära mej uppskatta det jag har!!








Men va sjutton, ibland är det ju så svårt, det finns så mycket fint som jag vill haaa!


Kommentarer
Postat av: Hellyh

Ja, man vill ha mycket, ibland verkar det inte finnas gränser. ^^, Men ja, man får vara glad för det man har, för hade man inte haft det man redan har, ja då vore man nog ganska så olycklig. ;-)

2010-05-17 @ 14:31:38
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0