Blääig dag.

Sist jag skrev så behövde jag städa, vilket jag gjorde också, men det är precis vad jag behöver nu också! Blä! Jag har ingen lust, men det är ju ett nödvändigt ont! :p

Fast egentligen har jag inte tid, egentligen inte tid med något, känner mej som en förvirrad höna som springer omkring och inte får någonting gjort!
Ellinor tog en hund som en gubbe skulle skjuta om ingen tog den, blanding mellan finsk lapphund och någon tysk jackras, som är lite över året, som nu visar sej vara dräktig, så hon ska valpa här vilken timme som helst, och Ellinor vill att jag ska vara med. Tempen har gått ned, så det borde verkligen vara nära...
Så jag står lite på standby, och väntar. Sofia ska hjälpa mej att ta Adam och vi ska förlösa lite valpar!

Usch, kunde inte dygnet har fler timmar? Eller veckan fler dagar? Mitt i det jag skulle behöva göra så skulle jag behöva hinna sova också... är helt slut... jag ser tom suddigt... Blä! (ja det är lite blääigt idag!)


Fast någonting som är lite bra, så är det att jag har batteri i min kamera igen. Nä, har inte hittat min laddare, men lånade en laddare så att det håller iaf ett litet tag till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0