Boende.

Jag skulle ju vilja flytta till större.. jag tycker om lägenheten i sej, men jag vill ha större. Allra helst hus, men jag är lite rädd för det också, det innebär väldigt mycket ansvar, och man ska kunna fixa med en hel del... Men jag drömmer och jag kikar :)

Skulle jag hitta ett radhus/kedjehus/familjehus som jag verkligen ville ha skulle det funka också... Men jag vill iaf ha lite tomt, där jag kan sitta ute och dricka en kopp thé, ha Akilles lös och en sandlåda till Adam.
Jag har hittat 2 hus i Nykvarn som jag absolut skulle kunna tänka mej... det är en liten bit iväg  från sthlm, men ändå relativt nära jobb, släkt och vänner fortfarande.

Hus nr 1. 60m² boyta, 60m² biyta, 3rok. 1812kvm tomt.

Sett från köket mot vardagsrummet.

Sovrum, källarvåningen...


Fräscht badrum. (Om jag gjort det, nytt, hade jag kanske försökt få in något som bröt av det vita lite men men...)

Planritning. Detta är ju bara markplanet, så är det ett källarplan, och det fanns även en gäststuga med källare på.



Hus 2. 126m² boyta, 0m² biyta. 4rok, 3-4sovrum. 1737kvm tomt.

Jävligt fräscht kök i mina ögon! Det enda som jag anser är ett stort minus är att det är vita vitvaror (varför lägga ned riktigt mycket pengar, men snåla lite på sånt?)


Vardagsrum. Mysigt, fräscht, stilrent.


Badrum, också fräscht.


Planritning.



Som sagt nu är detta bara drömmar, iofs vill min rara pojkvän också flytta.
Om ca 5år!!!
Så dom här kommer ju aldrig bli aktuella för våran del, tyvärr. Sen kan jag väl säga att jag vill helst börja jobba igen innan jag flyttar, då jag också vill stå på lånen, och som det är ju nu så tjänar jag ju inte direkt fetmycket...

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Vad jag skrattade när jag läste det om 5 år. ;-) Hoppas du lyckas övertala honom om en tidigare flytt. :-)

2010-05-17 @ 14:29:28
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0