Dop.

Adam döptes den 17/4-10.
Dopet blev jättebra, och han var så nöjd. Hade nästan förväntat mej att han skulle börja skrika el något, men inte :)
Lite tråkigt var dock att det ändå blev så litet.... Hade gärna haft större, bla bjudit in fler vänner och mer släkt, men pengarna så stopp, eller så var det Fredrik? :p

Sen var det en del strul. Emelie (E2), Adams faster var bjuden, och då självklart även hennes nya kille. Men också Kim, som är E2's ex, pga att han är vän till familjen ffd. Detta medförde en hel del strul, vilket i slutändan resulterade i att E2 inte kom. Och inte nog med att hon inte kom, hon hörde inte av sej till nån av oss, utan fick höra på en omväg att hon hade lite ont i magen. Sen på kvällen gick hon ut med deras kusin+kille och E2's nya snubbe. SÅ ONT I MAGEN HADE HON. Och då hade jag även sagt till henne flera dagar innan dopet "Kommer inte du, så kommer jag bli SÅ besviken på dej, så att du vet."
Sagt och gjort, jag är skitsur och besviken. För jag anser att hon svek Adam. Nej, han fattar inte, men jag gör!

Jag träffade även henne på bussen när jag skulle åka till Jannicen, jag bara noterade att hon var där, men hade verkligen ingen lust att prata med henne, så jag lät bli. Mitt sätt att markera att jag är grymt besviken, vilket jag lär vara ett tag framöver...


Lite fashinerad av vattnet :)


Adda vill också sjunga med :)


Från vä: Richard, Lottie, Matte med Adam, Jannicen, jag & Fredrik.
(De andra 2 är från den andra familjen)
Så paddisen har 4 faddrar.



Kommentarer
Postat av: Hellyh

Usch och fy vad trist! Vilken faster liksom. Dålig stil!

2010-05-07 @ 23:04:14
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0