Jäkla unge!!

Jag blir så förbannad! Jag, Akilles och Adam var ute och gick, så är vi på väg tillbaka, och det ligger en lågstadie-skola här bredvid, eller det är förskola också men men.
Vi gick förbi på gångvägen, Akilles gick till vänster sedan jag med barnvagnen, Akilles kanske gick med huvudet framför vagnen, annars bredvid och han drog inte i kopplet utan gick snällt, då är det en liten jäkla skitunge som kastar en stor sten mot oss! Den kanske var 8-10cm lång och 3cm bred, så det var liksom ingen småsten! Hon kastade den mot Akilles, tänk om den hade träffat! Eller om den hade träffat Adam som satt i vagnen! Jag blev så arg att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Jag hade god lust att gå fram till henne och lyfta henne i öronen, men jag gjorde inte det, men jag skällde ut henne efter noter... inte så att jag stod och gapade, även fast det bara kokade inombords!

Nu har jag ledsnat på detta, då ungarna åkte kana från snöhögarna i vintras, ut på vägen, lagt stenbumlingar på vägen, och stora grenar, och ryckt upp massa blommor och nu detta! Och detta är andra gången sten blir kastad mot Akilles! Fredrik har varit med om samma sak, och jag vill tillägga att Akilles går aldrig någonsin lös här i närheten, så det är inte så att han har röjt runt på skolgården och skrämt slag på alla ungarna.
Så nu har jag ringt rektorn där, och hon skulle återkomma på måndag, hon var på kurs, och jag hoppas att hon ringer upp mej då, annars får jag väl ringa på tisdag igen!

Jag blir ffd så jäkla arg, för hur kan man vara så jäkla dum att man kastar en sten mot barn och hundar!? 

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Du får köra update här i bloggen angående detta!

2010-05-07 @ 23:15:36
URL: http://hellyh.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Absolut ska jag göra det!

2010-05-09 @ 22:44:35
URL: http://gidja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0